مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 06:372022-06-18بين الملل

هلاکت 60 تروریست الشباب در درگیری با ارتش سومالی


منابع خبری گزارش دادند در درگیری میان نیروهای ارتش سومالی و نیروهای گروه تروریستی الشباب در مرکز این کشور، 60 تن از آنها کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری فرانسه، نیروهای الشباب پس از انجام عملیات انتحاری در یک مرکز نظامی در ایالت جلمدج به آن حمله کردند و با نیروهای نظامی درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، در درگیری ها در این مرکز نظامی که در 122 کیلومتری شهر طوسمریب واقع شده، 60 تن از نیروهای الشباب کشته شدند.

این در حالی است که گروه تروریستی الشباب با تایید این حمله مدعی شده است که دستکم 27 تن از نیروهای نظامی را در این حمله کشته اند.

الشباب یک گروه مسلح تروریستی وابسته به شبکه القاعده است و بسیاری از عملیات تروریستی را که منجر به جان باختن صدها نفر در آفریقا شده، پایه ریزی کرده است.

الشباب بارها به نظامیان دولتی و نیروهای صلح بان اتحادیه آفریقا در موگادیشو پایتخت سومالی یورش برده و چند عملیات خونبار را هم در سایر نقاط آفریقا اجرا کرده است.

گروه الشباب قصد حمله به واحدهای اتیوپی در نیروهای مأموریت اتحادیه آفریقا در سومالی AMISOM داشته است و نیروهای هوایی اتیوپی علیه گروه الشباب در سومالی بارها دست به حمله زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت 60 تروریست الشباب در درگیری با ارتش سومالی

هلاکت 60 تروریست الشباب در درگیری با ارتش سومالی