مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 16:322022-06-17سياسي

ترقی: باید به دولت سیزدهم فرصت داد


این تشکیلات معتقد است که باید به دولت سیزدهم فرصت داد تا با اصلاح نظام اقتصادی و ساماندهی یارانه ها، طعم شیرین عدالت، - حمیدرضا ترقی در سخنان قبل از نماز جمعه شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حزب موتلفه بیان کرد: حزب موتلفه در اردیبهشت سال 41 با ائتلاف سه هیئت مذهبی و سیاسی در منزل امام شکل گرفت و منشا حرکت های امام در طول انقلاب علیه رژیم ستمشاهی و نهایتا پیروزی انقلاب در سال 57 شد.

او اضافه کرد: این اقدام امام، حاکی از این حقیقت بود که هیچ حرکت انقلابی و جنش اجتماعی بدون کار تشکیلاتی و سازماندهی نیروهای معتقد و برنامه ریزی برای استفاده از این نیروها در راستای تحقق آن انقلاب امکان پذیر نیست.

قائم مقام حزب مؤتلفه کشور ادامه داد: ضرورت کار تشکیلاتی و سازماندهی نیروها برای رسیدن به هدف و آرمانی بزرگ از تاکیداتی بود که امام همواره مورد تاکید قرار می دادند.

ترقی عنوان کرد: این تشکل با پخش اعلامیه های امام، ایجاد ارتباط بین امام و دیگر مراجع، نامه نگاری و پیگیری نامه های بین امام و دیگر مراجع، ساماندهی اصناف و بازاریان و .

توانست قیام خونین 15 خرداد را به گونه ای رقم بزند که رژیم در فشار گسترده و عمیقی از انقلابیون، روحانیت و حوزه مواجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترقی: باید به دولت سیزدهم فرصت داد

ترقی: باید به دولت سیزدهم فرصت داد