مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-17ورزشي

مغفول واقع شدن ورزش کهگیلویه در بی توجهی مدیرکل ورزش کهگیلویه وبویراحمد


امام جمعه دهدشت بی توجهی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد نسبت به مسئله ورزش در کهگیلویه را یادآور شد و اظهار کرد: چطور می شود در شهرستان 70هزار نفری فقط یک چمن مصنوعی ایجاد کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در نماز جمعه دهدشت طبق حدیثی از پیامبر اکرم(ص)، یکی از نشانه های اهل تقوا را شرکت در نماز جمعه سرد زمستان و گرم تابستان عنوان و اظهار کرد: مومنان با شرکت در نماز جمعه به این شعائرالله عمل می کنند.

وی با بیان اینکه در ایام برداشت محصولات کشاورزی هستیم، خواستار پرداخت زکات این محصولات شد و گفت: یکی از واجبات، مسئله زکات است و در همه ادیان گذشته جز قوانین اساسی پیامبران پیشین بوده است.

وی افزود: این یک تکلیف است و باید به اندازه نماز و روزه و دیگر واجبات به آن توجه کنیم.

امام جمعه دهدشت در خطبه دوم تغییر راهبرد رژیم غاصب صهیونیستی جهت نبرد مستقیم با جمهوری اسلامی را یادآور شد و خطاب به لفاظی های آن ها گفت: ما در منطقه شما را عددی حساب نمی کنیم اگر غلطی از شما سربزند مساوی با شخم زدن سرزمین های شما و به دستور ولایت شخصی را بری رجزخوانی باقی نخواهیم گذاشت.

حجت الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه جمهوری اسلامی در مقابل حق و باطل ایستادگی می کند تصریح کرد: تنها کدخدای خلیج فارس جمهوری اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغفول واقع شدن ورزش کهگیلویه در بی توجهی مدیرکل ورزش کهگیلویه وبویراحمد

مغفول واقع شدن ورزش کهگیلویه در بی توجهی مدیرکل ورزش کهگیلویه وبویراحمد