مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 11:522022-06-17سياسي

موافقت نیروهای مسلح با پرداخت حق مناطق جنگی نیروهای شاغل نظامی و انتظامی ایلام


علی اکبر بسطامی رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه به منظور جبران عقب ماندگی های استان محروم و جنگ زده بندی تحت عنوان ماده 112 مبنی بر بهره مند شدن کسانی که در مناطق جنگی خدمت می کنند گنجانده شده است.

  وی گفت: مکاتبات و پیگیری های فراوانی از سوی مجمع نمایندگان استان در خصوص الحاق و بهره مندی کلیه شهرستان های استان از مناطق جنگی انجام گرفته و این مطالبه به حق مردم استان ایلام لازم الاجرا است.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در راستای احقاق حق بازنشستگی نیروهای نظامی و انتظامی نیز در هفته آینده جلسه ای با حضور مسؤولان ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

  بسطامی بیان کرد: پس از جلسات متعدد با محوریت آقای مصری نائب رییس دوم مجلس شورای اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح با پرداخت حق مناطق جنگی نیروهای شاغل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتش و نیروی انتظامی موافقت کرد.

  وی خاطرنشان کرد: در جلسات هفته آینده موضوع احتساب سه چهارم خدمت موظفی به عنوان داوطلبانه برای تبدیل وضعیت بازماندگان مطرح خواهد شد تا خواسته عزیزانی که جوانی خود را در دل آتش جنگ سپری کرده اند به عنوان یکی از اولویت های اصلی مجلس یازدهم رنگ واقعیت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت نیروهای مسلح با پرداخت حق مناطق جنگی نیروهای شاغل نظامی و انتظامی ایلام

موافقت نیروهای مسلح با پرداخت حق مناطق جنگی نیروهای شاغل نظامی و انتظامی ایلام