مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 11:372022-06-17سياسي

آمادگی موکب «سنگرسازان بی سنگر» برای پذیرایی از زائران اربعین در عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز هم زمان با هفته جهاد کشاورزی، جمعی از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از کارگاه ساخت درب حرمین امامین عسکریین (ع) در سمنان بازدید کردند.

حجت الاسلام عبدالله قربانیان مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این باره اظهار کرد: این بازدید به مناسبت هفته جهاد کشاورزی انجام و در حاشیه آن، مراسمی در کارگاه ساخت درب حرمین امامین عسکریین(ع) از سوی موکب سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

وی گفت: در این مراسم، علاوه بر مداحی، حجت الاسلام کاشی نماینده سابق ولی فقیه در سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی سخنرانی و ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، به نقش اهل بیت(ع) در هدایت جامعه به سوی رستگاری و صراط مستقیم اشاره کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: موکب سنگرسازان بی سنگر برای عزیمت به عراق به منظور پذیرایی از زائران پیاده روی اربعین نیز اعلام آمادگی کرد.

قربانیان به برخی از اهداف بازدید از کارگاه ساخت درب حرمین امامین عسکریین (ع) و کارکنان ستاد بازسازی عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری مراسم، اعلام آمادگی موکب سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برای مراسم اربعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی موکب «سنگرسازان بی سنگر» برای پذیرایی از زائران اربعین در عراق

آمادگی موکب «سنگرسازان بی سنگر» برای پذیرایی از زائران اربعین در عراق