مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 10:372022-06-17سياسي

مشکلات بیمه ای خبرنگاران پیگیری می شود


مواردی که در اختیار ما است از جمله مشکلات مرتبط با حمایت از خبرنگاران که برخی از افراد چندین سال در این زمینه کار می کنند و هیچ گونه بیمه ای تاکنون نداشته اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سفر خود به دهاقان در جمع مردم و مسؤولان این شهرستان اظهار داشت: ما به ضعف ها، مشکلات و نارسایی ها واقف هستیم و در جریان بازدیدهای فشرده و در گفت وگو با صاحبان صنایع، تولیدی ها، کشاورزان، دامداران و اصحاب فرهنگ و هنر از مسائل موجود آگاه شدیم.

وی تأکید کرد: شهرستان دهاقان در حوزه فرهنگ و هنر جایگاه ویژه ای دارد و حتماً اعتبارات ویژه ای در بحث تخصیص کاغذ دولتی موردنیاز ارائه خواهد شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: حین سفر به شهرستان های شهرضا و دهاقان با مسائلی روبرو شدیم که نشان داد آمدن نماینده دولت به دهاقان و شهرضا به حق بوده است و برخی مسائل از فردا پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: ادامه یافتن تخصیص ارز ترجیحی ممکن نبود، زیرا این مسأله تاکنون موجب فساد و ایجاد تبعیض شده بود و به همین دلایل دولت این تصمیم گیری دشوار را انجام داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مردم به ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور رأی دادند تا تصمیم های مهم و مناسب برای آینده کشور بگیرد، بنابراین ممکن است در کوتاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بیمه ای خبرنگاران پیگیری می شود

مشکلات بیمه ای خبرنگاران پیگیری می شود