مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 08:122022-06-17اجتماعي

دغدغه یک محیط بان درباره شغلی که استراحت ندارد


«نورالله زرجام» محیط بان برتر مازندرانی درباره مسائل پیش روی این شغل می گوید؛ در شغل ما مشکلات به چشم نمی آید؛ امکانات نداریم و در این زمینه با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، طبیعت همه زندگی یک محیط بان است؛ آنان طبیعت و حیات وحش بخشی از وجودمان شده است و اگر هر روز در طبیعت قدم نگذارند و به زمزمه های پرندگان گوش ندهند آرام نمی گیرند.

  باوجود سختی ها و مشکلات کار در طبیعت تمام وجودشان طبیعت شده و با عشق و تمام وجود در این مسیر هستند، شاید گفته شود حضور در طبیعت زیبا است ولی آن روی سکه مشکلاتی از جمله حمله حیات وحش، درگیری با متخلفان، سریال حریق ها است که حتی فکر آن به ذهن خطور نمی کند ولی این مهربانان تمام وجودشان با طبیعت است.

  در این گزارش به سراغ نورالله زرجام افسر محیط دار یکم رفتیم که امسال به عنوان محیط بان ملی انتخاب شده و با هم به گفت وگو نشستیم.

  وی حدود 43 سال سن دارد و 22 سال است که محیط بان است و اکنون هم در منطقه کلیجانرستاق شهرستان ساری در حال انجام خدمت است.

  زرجام درباره اینکه چگونه وارد این شغل شده در گفت وگو با فارس می گوید: بعد از خدمت سربازی فراخوان جدب محیط بان  داده بودند که با توجه به علاقه ای که به این حرفه داشتم از طریق آزمون استخدامی محیط بانی و با عشق وارد مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه یک محیط بان درباره شغلی که استراحت ندارد

دغدغه یک محیط بان درباره شغلی که استراحت ندارد