مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 16:572022-06-16ورزشي

آمادگی کانون های مساجد اردبیل برای همکاری فرهنگی و هنری با شهرداری


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: به منظور اجرای بهتر برنامه های فرهنگی و هنری در محلات، کانون های مساجد استان اردبیل آماده همکاری با شهرداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی آمون عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عقد تفاهم نامه همکاری با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل اظهار کرد: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های فرهنگی و هنری در محلات، کانون های مساجد استان اردبیل آماده همکاری با شهرداری است.

وی افزود: نباید مساجد از حضور جوانان خالی باشد و اجرای برنامه های تشویقی برای حضور و جذب پایدار نسل جوان به مساجد از سوی نهادهای فرهنگی یک ضرورت است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به این که توسعه فرهنگی یک شهر از مساجد آغاز می شود، تصریح کرد: عقد تفاهم نامه همکاری با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گامی آغازین برای تقویت همکاری این دو نهاد فرهنگی است.

برنامه های فرهنگی برای نسل جوان تدوین می شود اباصلت ابراهیمی، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل نیز بیان کرد: در قالب تفاهم نامه همکاری با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، برنامه های فرهنگی برای نوجوانان و جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کانون های مساجد اردبیل برای همکاری فرهنگی و هنری با شهرداری

آمادگی کانون های مساجد اردبیل برای همکاری فرهنگی و هنری با شهرداری