مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 16:472022-06-16اقتصادي

وزیر راه: 100 هزار واحد مسکن ملی تا پایان شهریور تحویل داده خواهد شد


در نهضت ملی مسکن، تا به امروز یک میلیون و 350 هزار واحد مسکونی را در دست اجرا در مرحله خاکبرداری داریم، و تا شهریور 100 هزار واحد تحویل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی طرح مسکن ملی اصفهان در بهارستان اظهار کرد: ما در سطح کشور و بر اساس نیازهای مردم و قانون جهش تولید مسکن باید پشتیبانی های لازم را فراهم کنیم و مساعدت هایی از سمت بانک ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: زمین هم از موضوعات مهمی است که اگر نباشد مسکنی ساخته نخواهد شد؛ بعد از آن طراحی شهری و شهرسازی این زمین ها و بالاخره انتخاب افرادی است که ثبت نام کردند؛ این اقدامات انجام شد و تاکنون در سامانه نظارت تولید مسکن 5 میلیون و 200 هزار نفر متقاضی ثبت نام کرده اند که ممکن است یک میلیون نفر از آن ها پالایش شوند و بقیه جزو افرادی هستند که باید برای آن ها مسکن بسازیم.

قاسمی با اشاره به مسکن مهر و تفاوت آن با طرح ملی مسکن گفت: در نهضت ملی مسکن زمین باید به صورت 99 ساله و به نوعی رایگان در اختیار همه مردم قرار گیرد، در صورتی که این تعهد در مسکن مهر نبود؛ نکته بعدی این است که ما باید بتوانیم سهم هر استان را در نهضت ملی مسکن مشخص کنیم که این انجام شده و در سامانه ما هم ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: 100 هزار واحد مسکن ملی تا پایان شهریور تحویل داده خواهد شد

وزیر راه: 100 هزار واحد مسکن ملی تا پایان شهریور تحویل داده خواهد شد