مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 13:222022-06-16سياسي

تداوم کار «فقیه» در شهرداری جویبار/تلاش برای کار بهبود اوضاع شهری


شهردار جویبار با بیان اینکه تلاش می کنیم نقص ها را بهبود دهیم و نقاط ضعف را تبدیل به قوت کنیم،گفت: طی مدت 7 ماه تصدی شهرداری جویبار توانستیم بدهی های شهرداری را سر و سامان اساسی داده و به تعهدات معوق مالی پای بند باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جویبار، دو روز گذشته محمدحسین فقیه شهردار جویبار در جلسه علنی شورای شهر پس از طرح 25 سوال اعضای شورای شهر جویبار و پاسخ شهردار به سوالات شورا، درخواست استعفا از این سمت را پس از هفت ماه تصدی داد اما به دلیل موافقت نکردن شورا با تقاضای استعفای شهردار وی در این سمت ماندنی شد.

در این زمینه محمدحسین فقیه شهردار جویبار امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جویبار اظهار کرد: موضوع استعفا به این دلیل بوده که مدتی از فضای پژوهشی و علمی در دانشگاه دور بودم و فرصتی ایجاد شد تا بتوانم در آن حوزه توفیق یافته و فعالیت های گذشته مان را که بر زمین مانده بود به اتمام برسانم به همین دلیل استعفانامه ای تقدیم اعضای شورا  شد اما دوستان با این مسأله موافقت نکردند.

وی با تشکر از محبت مردم، مسؤولان و اعضای شورای شهر شهر جویبار برای تداوم کار گفت: حقیقتاً نظر مردم را بر نظر خودمان ترجیح دادم و آمدم تا بتوانیم خدمتگزار صدیقی برای مردم جویبار باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کار «فقیه» در شهرداری جویبار/تلاش برای کار بهبود اوضاع شهری

تداوم کار «فقیه» در شهرداری جویبار/تلاش برای کار بهبود اوضاع شهری