مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 12:572022-06-16اقتصادي

اختصاص 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای طرح های اقتصادی استان اصفهان


در این سفر بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی شده تا بانک های عامل در اختیار استان قرار دهند و استانداری و دستگاه های اجرایی با هماهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت پیشرو دیزل پیرامون طرح ها و پروژه های این شرکت اظهار داشت: این طرح هم یک طرح توسعه دارد که خارج از این مجموعه است و هم مشکل تامین نقدینگی و بازار دارد.

وی توضیح داد: در کلان شهرهایمان با مشکل تامین وسیله نقلیه خصوصا اتوبوس مواجه هستیم، در این راستا وزارت کشور با شرکت های خودروسازی از جمله شرکت عقاب قراردادهایی منعقد کرده است.

مرتضوی با بیان اینکه قصد داریم به وزرات کشور کمک کنیم تا منابع برای یارانه ای که قرار است به شهرداری ها پرداخت کند، تامین شود، یادآور شد: در قانون نیز تامین یارانه پیش بینی شده و به این موضوع کمک می کنیم تا یارانه تامین و به شهرداری کمک شود تا اتوبوس های مورد نیاز خریداری شود.

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه در حوزه طرح توسعه در مصوبات سفر تسهیلات مناسب پیش بینی شده است تا با همکاری استانداری اصصفهان و بانک های عامل پرداخت شود، توضیح داد: نیاز است شرکت های تولیدی در حوزه ون و مینی بوس به کیفیت تولید برسند زیرا بازار خودرو کشور نیاز زیادی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای طرح های اقتصادی استان اصفهان

اختصاص 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای طرح های اقتصادی استان اصفهان