مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 11:222022-06-16اقتصادي

تخصیص 30 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با اشاره به اعتبار 200 میلیارد تومان سفر رییس جمهور به استان گفت: تاکنون 30 میلیارد تومان جذب شده و مابقی نیز طی 3 سال تخصیص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا نصرآبادی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی امروز در نشست خبری اظهار داشت: 27 خرداد مصادف با 17 ژوئن روز جهانی مقابله با بیابانزایی و خشکسالی نام گذاری شده که شعار امسال عبور از خشکسالی با مشارکت همگانی است.

وی افزود: پدیده بیابان و بیابانزایی بر اثر عوامل مختلف از جمله تغییرات آب و هوایی و فعالیت های انسانی حادث می شود و یک چهارم مساحت جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی تصریح کرد: از کل عرصه های طبیعی استان 36 درصد از را عرصه های بیابانی و 50 درصد را مراتع کم تراکم بیابانی تشکیل شده است.

نصرآبادی یادآور شد: خراسان جنوبی بعنوان دومین استان بیابانی کشور حدود 4 میلیون 525 هزار و 784 هکتار آن متاثر از پدیده بیانی بوده و 41 کانون بحران فرسایش بادی شهرستانی در سطح 10 شهرستان شناسایی شده است.

  وی خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با بیابانزایی و کاهش سطح اراضی بیابانی و خسارت وارده به منابع زیستی و اقتصادی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیاست ها و استراتژی های را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 30 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور

تخصیص 30 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور