مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 11:122022-06-16بين الملل

گسترش همکاری محور دیدار مقامات ازبکستان و سازمان امنیت و همکاری اروپا


سرپرست وزارت امور خارجه ازبکستان با هیئت دفتر نهادهای دموکراسی و حقوق بشر سازمان امنیت و همکاری اروپا در شهر «تاشکند» دیدار و در مورد چگونگی و چشم انداز گسترش همکاری ها گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، ولادیمیر نار اف سرپرست وزارت امور خارجه ازبکستان و  اوون مورفی رییس هیئت دفتر نهادهای دموکراسی و حقوق بشر سازمان امنیت و همکاری اروپا در شهر تاشکند دیدار و چگونگی و چشم انداز گسترش همکاری های متقابل بین ازبکستان و این سازمان را بررسی کردند.

در این دیدار طرفین با خرسندی تاکید کردند که در سال های اخیر همکاری های متقابل ازبکستان با همه نهادهای سازمان امنیت و همکاری اروپا از جمله دفتر نهادهای دموکراسی و حقوق بشر به طور قابل ملاحظه ای تشدید شده است.

در همین راستا دو طرف به شرکت ناظران دفتر نهادهای دموکراسی و حقوق بشر در انتخابات پارلمانی سال 2019 و ریاست جمهوری سال های 2016 و 2021 اشاره کردند.

مورفی سیر کنونی همکاری بین ازبکستان و دفتر نهادهای دموکراسی و حقوق بشر از جمله در زمینه هایی مانند ارزیابی های کارشناسی اسناد قانونی و تکامل قوانین مطابق با استانداردهای بین المللی را بسیار ارزشمند خواند.

طرفین در این دیدار در مورد اجرای توصیه های مطرح شده در گزارش نهایی دفتر نهادهای دموکراسی و حقوق بشر در نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری محور دیدار مقامات ازبکستان و سازمان امنیت و همکاری اروپا

گسترش همکاری محور دیدار مقامات ازبکستان و سازمان امنیت و همکاری اروپا