مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 11:122022-06-16سياسي

رزمایش نیروی دریایی الحشد الشعبی عراق+ویدئو


نیروی دریایی سازمان الحشدالشعبی عراق در سالگرد تأسیس خود رزمایش دریایی برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروی دریایی سازمان الحشد الشعبی عراق اخیرا در هشتمین سالروز تأسیس خود یک رزمایش دریایی برگزار کرد.

 در این رزمایش که گوشه ای از توانمندی نیروی دریایی سازمان الحشد الشعبی به تصویر کشیده شده، نیروهای ویژه معروف به قورباغه های انسان نما ، قایق های جنگی تندرو و ضدگلوله ذوالفقار مجهز به مسلسل و موشک انداز دیده می شوند.

بنابر گزارش پایگاه خبری الخنادق ، نیروی دریایی سازمان الحشد الشعبی در اواخر سال 2018 تأسیس و فعالیت آن در منطقه عملیات صلاح الدین متمرکز شد.

فرماندهی این نیروها در حال حاضر برعهده جابر الموسوی است.

این نیروها در بسیاری از مأموریت های دفاعی عراق در برابر سازمان تروریستی داعش به ویژه در دریاچه حمرین و در محافظت از مرزهای دریایی عراق و کویت برای جلوگیری از درگیری میان دو طرف مشارکت داشته اند.

این نیروها همچنین به گشت زنی مشترک برای محافظت از ماهیگیران و کشتی های تجاری در آب های منطقه ای و عملیات نجات غریق می پردازند.

نیروی دریایی الحشدالشعبی با نیروی دریایی ارتش عراق در محافظت از نوار ساحلی و دفاع از زیرساخت های اصلی این کشور از جمله در بندر نفتی خور العمیه ، بندر نفتی البصره ، بندر تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش نیروی دریایی الحشد الشعبی عراق+ویدئو

رزمایش نیروی دریایی الحشد الشعبی عراق+ویدئو