مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 11:072022-06-16سياسي

نمایشگاه «سنگر سازان بی سنگر» در قم افتتاح شد


مراسم رونمایی از 5 کتاب دفاع مقدس و افتتاح نمایشگاه عکس شهدای جهاد به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، با حضور مدیران لشکری و کشوری در نگارخانه مقاومت باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، به مناسب هفته جهاد کشاورزی مراسم رونمایی از 5 کتاب دفاع مقدس و افتتاح نمایشگاه عکس شهدای جهاد و اسناد با موضوع اقدامات جهاد سازندگی در دوران جنگ تحمیلی، امروز در نگارخانه مقاومت باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام علی لقمان پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم، محمدرضا حاجی رضا رییس سازمان جهادکشاورزی استان و نمایندگانی از نیروهای مسلح،کنگره ملی شهدای استان قم و پیشکسوتان و ایثارگران حضور داشتند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی قم در حاشیه این مراسم بیان کرد: اثرات جهاد در جامعه بسیار روشن و مشخص است، موضوع جهاد از روز های اول انقلاب در کشورمان شروع شد و در زمان جنگ هم ادامه داشت وقتی وضعیت روستاها و شهرها را قبل از انقلاب بررسی می کنیم، روستانشینان از ابتدایی ترین امکانات خود محروم بودند.

وی افزود: اما حال بعد از گذشت 40 سال به لطف اندیشه های امام خمینی(ره)، امام خامنه ای و جهاد سازندگی در همه مسائل پیشرفت ویژه کرده ایم و چه از نظر سازندگی و چه کشاورزی در موقعیت خوبی قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «سنگر سازان بی سنگر» در قم افتتاح شد

نمایشگاه «سنگر سازان بی سنگر» در قم افتتاح شد