مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 07:572022-06-16اقتصادي

استاندار تهران: 3 هزار واحد مسکونی در شهرستان ورامین احداث می شود


سه هزار واحد مسکونی در شهرستان ورامین احداث می شود که هزار و 500 واحد در قالب قانون جهش مسکن در مالکیت دولت و بقیه در مالکیت بنیاد مستضعفان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، جلسه مشترک پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان و محسن منصوری استاندار تهران با حضور عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و سایر مسئولان با محوریت ساخت مسکن محرومان در شهر ورامین  برگزار شد.

  منصوری در حاشیه این مراسم با اشاره به نقش بنیاد مستضعفان در اجرای پروژه های مختلف در سراسر کشور از جمله استان تهران اظهار کرد: زمین مستعدی در شهرستان ورامین مربوط به بنیاد مستضعفان شناسایی شد که در بازدید قبلی بنده همراه با رییس بنیاد مستضعفان، استفاده از این زمین برای ساخت مسکن مورد تصویب قرار گرفت.

وی ادامه داد: در مورد این زمین، اقدامات کارشناسی انجام شده و با شهرداری ورامین نیز صحبت شد و به زودی مراحل قانونی اخذ مجوز کمیسیون ماده 5، کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان را طی می کند.

استاندار تهران عنوان کرد: با این اقدام امکان احداث سه هزار واحد مسکونی فراهم می شود که هزار و 500 واحد در قالب قانون جهش مسکن در مالکیت دولت و بقیه در مالکیت بنیاد مستضعفان است و سرانه های مختلف بهداشتی، آموزشی، فضای سبز و مذهبی برای آن در نظر گرفته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: 3 هزار واحد مسکونی در شهرستان ورامین احداث می شود

استاندار تهران: 3 هزار واحد مسکونی در شهرستان ورامین احداث می شود