مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 21:422022-06-15سياسي

فرمانده نیروی زمینی ارتش: بار ها هیمنه آمریکا را در منطقه شکسته ایم


توجه به معیشت و خانه دار کردن کارکنان ارتش به مثابه یکی از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) است، - امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: توجه به معیشت و خانه دار کردن کارکنان ارتش به مثابه یکی از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) است، احداث و تحویل مسکن سازمانی و شخصی به عنوان تکلیفی مهم از دغدغه های نیروی زمینی ارتش است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به توان نیروهای مسلح اظهار داشت: امروز به سطحی از اقتدار و توانمندی دست یافته ایم که بار ها در منطقه هیمنه آمریکایی ها را در هم شکسته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، اولین گردهمایی فصلی روحانیون ارتش مقیم مرکز و ارشد های مناطق با حضور حجت الاسلام عباس محمدحسنی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام احمد جلیلی صفت، جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و رؤسای ادارات، به میزبانی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی در تهران و به صورت دورسخنی در سایر مناطق برگزار شد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در این همایش طی سخنانی گفت: توجه به معیشت و خانه دار کردن کارکنان ارتش به مثابه یکی از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) است، احداث و تحویل مسکن سازمانی و شخصی به عنوان تکلیفی مهم از دغدغه های نیروی زمینی ارتش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی زمینی ارتش: بار ها هیمنه آمریکا را در منطقه شکسته ایم

فرمانده نیروی زمینی ارتش: بار ها هیمنه آمریکا را در منطقه شکسته ایم