مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 18:472022-06-15سياسي

سید عبدالملک الحوثی: به اذن خداوند غرور سعودی ها و اماراتی ها در یمن پایمال شد


رهبر جنبش انصارالله یمن در دیدار با بزرگان و رؤسای قبائل استان الحدیده، صبر و پایداری مردم این استان در برابر سختی های محاصره را وفادارنه و کریمانه توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) با بزرگان و سران قبائل استان الحدیده دیدار و گفت و گو کرد.

به نوشته وبگاه شبکه الحدیده، الحوثی در این دیدار خطاب به حاضرین گفت که آن ها با ایستادیگ و فداکاریشان، امید دشمنان یمن را نا امید کرده و تعهد و وفاداری خود را به خداوند، مردم و امت اسلامی ثابت کرده اند.

رهبر جنبش انصارالله یمن، در این راستا، الحدیده را نماد بزرگی از مظلومیت مردم یمن دانست و گفت که ائتلاف سعودی با هدف قرار دادن بندر الحدیده و صیادها عامل رنج بزرگ مردم این استان است.

او افزود: اقدامات ائتلاف متجاوز به یمن در استان الحدیده و دیگر مناطق، بدترین صفحات تاریخ این ائتلاف را رقم زده است و در این میان منطقه الدریهمی از مهم ترین نمادهای ماندگار در تاریخ یمن به واسطه ایستادگی عظیم و اسطوره گونه و قهرمانانه مردم این منطقه است.

سید عبدالملک الحوثی تأکید کرد: باید از بر اساس ایمان و اعتقادمان اقدام کنیم و در تمامی مراحل و شرایط با یکدیگر همکاری داشته باشیم، به اذن خداوند در این سال ها غرور سعودی ها و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید عبدالملک الحوثی: به اذن خداوند غرور سعودی ها و اماراتی ها در یمن پایمال شد

سید عبدالملک الحوثی: به اذن خداوند غرور سعودی ها و اماراتی ها در یمن پایمال شد