مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 13:122022-06-15اقتصادي

وصول جریمه 4 محتکر در همدان


سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از وصول جریمه 184 میلیارد ریالی چهار محتکر در همدان خبر داد.

- مرضیه یونسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از وصول جریمه 184 میلیارد ریالی چهار محتکر روغن موتور در همدان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس گزارش سازمان صمت مبنی بر عدم اعلام موجودی چهار واحد عمده توزیع روغن موتور، در تیرماه سال 99 مشخص شد که این واحدها با توجه به افزایش 50 درصدی قیمت، کالاهای خود را در آن تاریخ عرضه نکرده اند.

وی با بیان اینکه این واحدها بیش از یک میلیون لیتر روغن موتور به ارزش 263 میلیارد ریال را به قصد گرانفروشی احتکار کرده بودند گفت: شعبه هیات بدوی اداره کل تعزیرات حکومتی همدان پس از اجرای تشریفات قانونی و صدور رای مقتضی، متهمان را در پرونده های جداگانه ای به اتهام احتکار محکوم کرد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین آنها بر الزام به عرضه به نرخ مصوب با نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت و نیز مجموعا به پرداخت 184 میلیارد و 100 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از قطعیت آراء و تلاش اجرای احکام، جریمه صادره وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد عنوان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن 32523442، تلفن گویای 124 و سامانه www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول جریمه 4 محتکر در همدان

وصول جریمه 4 محتکر در همدان