مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 11:372022-06-15اجتماعي

برگزاری جشنواره«سپاس آب» با رویکرد معرفی الگوی بهینه مصرف آب در یزد


مدیرعامل آب منطقه ای یزد با اشاره به اهمیت توجه به بحث مردمی سازی مدیریت منابع آبی در کشور، گفت: جشنواره «سپاس آب» با کشف و معرفی الگوی بهینه مصرف آب در استان یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدمهدی جوادیان زاده ظهر امروز در نشست خبری جشنواره سپاس آب که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان برگزار شد، توجه به بعد اجتماعی و مردمی آب از جمله الزامات اجرایی برای مدیریت منابع آبی استان و کشور است، اظهار کرد: ارائه مشکل زمانی حائز اهمیت است که همراه با طرح الگوی راهکار باشد.

وی استفاده از ظرفیت های مختلف برای مدیریت منابع آبی را حائز اهمیت دانست و افزود: ارائه مشکلات حوزه آبی بدون بیان راهکارهای موجود هیچ نتیجه ای جز  بزرگتر کردن مشکل نخواهد داشت.

مدیرعامل آب منطقه ای یزد با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره سپاس آب در این استان، گفت: این جشنواره با هدف کشف و معرفی الگوی بهینه مصرف آب برگزار می شود.

جوادیان زاده با بیان این که تاکنون یک دوره این جشنواره تبیینی برگزار شده است، تصریح کرد: بنا داریم این رویداد را در تابستان امسال به میزبانی استان یزد برگزار کنیم.

وی در خصوص وضعیت آبی استان یزد با بیان این که امسال 12.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره«سپاس آب» با رویکرد معرفی الگوی بهینه مصرف آب در یزد

برگزاری جشنواره«سپاس آب» با رویکرد معرفی الگوی بهینه مصرف آب در یزد