مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 11:222022-06-15سياسي

عصبانیت رییس شورای شهر بوشهر از رسانه ها/ استقرار مأموران انتظامی در شهرداری


جلسه شورای شهر بوشهر در حالی برگزار شد که رییس شورا با توپ پر نسبت به رسانه ها وارد صحن ساختمان امیریه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، جلسه شورای اسلامی شهر بوشهر در حالی برگزار شد که رییس شورا با توپ پر نسبت به رسانه ها وارد صحن ساختمان امیریه شد.

جعفر پورکبگانی رییس شورا در جلسه علنی شورای شهر بوشهر اظهار داشت: حضور رسانه در شورا بر اساس قانون آزاد است اما شرایط محیطی ما اجازه حضور همه رسانه ها را نمی دهد که امیدواریم در آینده بتوانیم این خواسته را هموار کنیم.

نقد به رسانه ها رییس شورای شهر بوشهر که در جلسه پیشین شورای شهر با لحنی تند به حسین حیدری شهردار بوشهر تاخته بود و انتظار عذرخواهی شهردار از وی را داشت، در جلسه دیروز هم با انتقاد از برخی مطالب منتشر شده در برخی رسانه ها پیرامون حواشی ایجاد شده در جلسه قبلی شورا گفت: در جلسه قبل یکی از سایت ها که مسؤول آن، مسئول دفتر یک حاج آقا هم هست که بنده پشت آن حاج آقا نماز می خوانم وای کاش آن مسؤول سایت از حاج آقا درس اخلاق و تقوا یاد می گرفت، بی تقوایی کرد.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر که نسبت به برخی مطالب منتشر شده در رسانه ها عصبانی به نظر می رسید با متهم کردن برخی رسانه ها به بی تقوایی افزود: ما با دیدگاه اصول گرا و با دیدگاه اصلاح طلب پیش نمی رویم بلکه ما یک شورای انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت رییس شورای شهر بوشهر از رسانه ها/ استقرار مأموران انتظامی در شهرداری

عصبانیت رییس شورای شهر بوشهر از رسانه ها/ استقرار مأموران انتظامی در شهرداری