مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 10:272022-06-15سياسي

شرکت 800 پژوهشگر داخلی و خارجی در سمپوزیوم بین المللی کریسپر


800 پژوهشگر و دانش پژوه از کشورهای ایران، پاکستان، آمریکا، فرانسه و کانادا در سمپوزیوم بین المللی کریسپر حضور خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، چهارمین سمپوزیوم ملی و دومین سمپوزیوم بین المللی کریسپر (ویرایش ژن) با محوریت و میزبانی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و با مشارکت و  همکاری معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ستاد توسعه زیست فناوری، ستاد توسعه سلول های بنیادی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از جامعه فرهیخته کشور در روزهای 30 و31 خرداد ماه برگزار می شود.

علیرضا شهرجردی معاون پشتیبانی پژوهشگاه در خصوص دومین سمپوزیوم بین المللی کریسپر توضیح داد: این سمپوزیوم به توسعه فناوری ها، انتقال و اشتراک تجربه ها و دستاورد های این حوزه با حضور پژوهشگران، محققان، دانشجویان و دست اندرکاران حوزه های مختلف علوم زیستی و کشاورزی و سایر مجموعه های علوم پزشکی، فنی و صنعتی مرتبط می پردازد.

در این سمپوزیوم  علاوه برسخنرانانی از کشور های امریکا، فرانسه، پاکستان و کانادا، 10 محقق و پژوهشگر برتر داخلی به عنوان سخنرانان اصلی سمپوزیوم به بررسی جدیدترین دستاوردهای حوزه ویرایش ژن (کریسپر) خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 800 پژوهشگر داخلی و خارجی در سمپوزیوم بین المللی کریسپر

شرکت 800 پژوهشگر داخلی و خارجی در سمپوزیوم بین المللی کریسپر