مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 08:322022-06-15سياسي

بسیج کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد پی گیر مشکلات کشاورزان ده برآفتاب و گنجه ای


مسئول بسیج کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از پی گیری مشکلات کشاورزان ده برآفتاب و گنجه ای و سریز خبر داد.

- ستار غلامی گنجه در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در پی درخواست و پیگیری کشاورزان برخی از روستاها از جمله روستاهای ده برآفتاب و گنجه ای سریز مبنی بر وجود مشکلات و محدودیت های عدیده بر سر راه تولیدات کشاورزی، بازدیدی میدانی همراه با فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان از این روستاها صورت گرفت.

غلامی افزود : با توجه به اینکه امروزه از یک سو تامین امنیت غذایی و از سوی دیگر کاهش آب های زیرزمینی و مواجهه با تنش های آبی یکی از چالش برانگیزترین مباحث جامعه بشری است، می بایست مسئولان دستگاه های متولی بخش کشاورزی تمام توان و تلاش خود را جهت رفع موانع و محدودیت های بر سر راه تولید محصولات راهبردی کشاورزی به کار گیرند.

وی گفت: فرماندار شهرستان بویراحمد در بازدید میدانی خود از محدودیتهای تولید بخش کشاورزی با تأکید بر مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان خواهان تسریع در رفع زیرساخت ها، موانع و محدودیت ها شدند.

غلامی افزود: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد نیز ضمن قول مساعد همکاری و پیگیری مشکلات مربوط به آبیاری تحت فشار، احداث کانال های آب و لایروبی لازم، ابراز امیدواری کرد که طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد پی گیر مشکلات کشاورزان ده برآفتاب و گنجه ای

بسیج کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد پی گیر مشکلات کشاورزان ده برآفتاب و گنجه ای