مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 07:522022-06-15حوادث

کرمانشاه/ شمار جان باختگان حادثه انفجار گاز در نوسود به 5 نفر رسید


در این حادثه پنج نفر نیز مجروح شدند که در همان روز توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی استان اعزام شدند و با فوت این نوجوان 16 ساله، در حال حاضر چهار نفر از آنان در بیمارستان بستری هستند.

- در این حادثه پنج نفر نیز مجروح شدند که در همان روز توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی استان اعزام شدند و با فوت این نوجوان 16 ساله، در حال حاضر چهار نفر از آنان در بیمارستان بستری هستند.

فرماندار شهرستان پاوه گفت: یکی دیگر از مصدومان حادثه انفجار گاز و تخریب ساختمان مسکونی در نوسود این شهرستان شب گذشته به دلیل شدت جراحات در یکی از بیمارستان های تهران جان باخت و شمار جانباختگان این حادثه به پنج نفر رسید.

اردشیر رستمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مرحومه مهوش فتاحی مادر این خانواده براثر شدت جراحات در بیمارستان شهید مطهری تهران جان خود را از دست داد.

وی اظهار کرد: همچنین روز دوشنبه 23 خرداد یکی دیگر از مصدومان حادثه نوسود که 16 سال سن داشت و در مراکز درمانی بستری بود، جان باخت.

وی تصرح کرد: پنج نفر از مصدومان اتفاق ناگوار نوسود در مراکز درمانی استان بستری بودند که 2 نفر از آنان به دلیل وخامت، روز شنبه (21 خرداد) به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه/ شمار جان باختگان حادثه انفجار گاز در نوسود به 5 نفر رسید

کرمانشاه/ شمار جان باختگان حادثه انفجار گاز در نوسود به 5 نفر رسید