مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 20:522022-06-14سياسي

واکنش خطیب زاده به اخراج اجباری پناهجویان از انگلیس به رواندا


واکنش خطیب زاده به اخراج اجباری پناهجویان از انگلیس به رواندا - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (سه شنبه) به اخراج اجباری پناهجویان از انگلیس به رواندا و اخبار منتشر شده در خصوص ایرانی بودن تابعیت برخی از این پناهجویان واکنش نشان داد و گفت: آنچه که در حال وقوع است یک شرم تاریخی برای انگلیس و همه آنهایی است که تمامی همت و توان خود را معطوف به پوشاندن و تطهیر سابقه استعماری شان کرده اند.

  سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: اخراج و انتقال اجباری پناهجویان به کشورهای ثالث و سکوت مرگبار این روزهای کشورهای مدعی حقوق بشر و نهادهای بین المللی مسؤول، مایه شرمساری و نقض آشکار حقوق پناهندگان است.

  خطیب زاده در ادامه عنوان کرد: آنچه در حال وقوع است، روی دیگر سکه فریب و دسیسه سیستماتیک رسانه ای بر علیه ایران است.

رسانه های فارسی زبان معاند مستقر در لندن با ارائه تصویری مهندسی شده و غیرواقعی از داخل ایران و رویایی غیرواقعی تر از زندگی در اروپا، زمینه خروج مخاطره آمیز و خطرناک برخی شهروندان ایرانی را فراهم می آورند.

  سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: علیرغم ظلمی که این معدود افراد به خود و مالا وطن خود می کنند دولت جمهوری اسلامی ایران در چارچوب وظایف حاکمیتی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش خطیب زاده به اخراج اجباری پناهجویان از انگلیس به رواندا

واکنش خطیب زاده به اخراج اجباری پناهجویان از انگلیس به رواندا