مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 18:122022-06-14سياسي

فعالیت احزاب، نیازمند به روزرسانی است


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه فعالیت سیاسی و احزاب، نیازمند به روزرسانی و پویایی است، گفت: باید به تربیت نیروهای کارآمد بپردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در دیدار با اعضای حزب موتلفه اسلامی همدان با بیان اینکه نقطه تمایز این حزب وجود این نگاه فقاهتی از ابتدا بوده است، اظهار کرد: وجود این نگاه باعث شده از مرجعیت و روحانیت جدا نشود و حرکت های سیاسی در چارچوب فقهی رخ دهد.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت های سیاسی و احزاب، نیازمند به روزرسانی و پویایی است، گفت: امروز نیاز داریم با توجه به آینده کشور، به تربیت نیروهایی که باید این مسیر را ادامه دهند، بپردازیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه فعالیت احزاب نباید تنها منحصر به ایام انتخابات شود، مطرح کرد: باید امروز برای سال های آینده برنامه ریزی کنیم و با توجه به مسائل آینده پژوهی، به تربیت نیرو مشغول شویم.

وی با گلایه از اینکه امروز مبتلا به فعالیت سیاسی روزمره شده ایم، یادآور شد: از دیگر ضرورت هایی که باید بین احزاب سیاسی به صورت ویژه مد نظر باشد، تمرکز بر وحدت و همدلی است.

شعبانی افزود: اختلاف سلایق در کار اجرایی امری عادی است، اما حداقل کار این است که احزاب انقلابی در کنار هم، با خرد جمعی فعالیت های خود را سامانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت احزاب، نیازمند به روزرسانی است

فعالیت احزاب، نیازمند به روزرسانی است