مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 16:022022-06-14اقتصادي

پایش مستمر طرح های اقتصادی در دستور کار دستگاه ها باشد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی باید با پایش مستمر طرح های اقتصادی در حال اجرا، آخرین وضعیت، سرعت اجرا و پیشرفت و مشکلات سرمایه گذاران را پیگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یاسر عبداللهی عابد بعدازظهر امروز در نشست نظارت بر طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری اظهار کرد: انجام برنامه ریزی جهت کاهش فرآیندهای زائد اداری در صدور مجوزهای کسب وکار ضروری بوده و حمایت از سرمایه گذاران باید رویکرد اصلی تمامی دستگاه های اجرایی و بانک های عامل باشد.

وی افزود: در پرداخت هرگونه تسهیلات ارزان قیمت باید اهلیت سرمایه گذار لحاظ شود و دستگاه های اجرایی باید با پایش مستمر طرح های اقتصادی در حال اجرا، آخرین وضعیت، سرعت اجرا و پیشرفت و مشکلات سرمایه گذاران را پیگیری کنند.

انجام نظارت های چند مرحله ای بر فرآیند اعطای تسهیلات اشتغال روستایی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: اعطای تسهیلات با توجه به رسته فعالیت های بومی استان اردبیل و با ارزیابی اهلیت سرمایه گذاران و متقاضیان تسهیلات انجام شده و نظارت 3 مرحله ای نیز همزمان با اعطای تسهیلات انجام می شود.

عبداللهی عابد تصریح کرد: طبق قوانین، تسهیلات اشتغال روستایی به صورت چند مرحله ای به صاحبان طرح های اشتغال زا جهت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش مستمر طرح های اقتصادی در دستور کار دستگاه ها باشد

پایش مستمر طرح های اقتصادی در دستور کار دستگاه ها باشد