مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 14:472022-06-14بين الملل

حمله هکری علیه مقامات ارشد رژیم صهیونیستی


یک شرکت امنیت سایبری اسراییلی ادعا کرده حساب های ایمیل مقامات ارشد صهیونیستی هدف هک و جمع آوری اطلاعات قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شرکت امنیت سایبری اسراییلی چک پوینت ادعا کرده هکرهای ایرانی به حساب های ایمیل مقامات ارشد صهیونیستی نفوذ کرده و حملات فیشینگ هدفمند علیه سیاستمداران و دانشگاهیان را انجام دادند که برخی از آن ها چهره های شناخته شده ای هستند.

به ادعای روزنامه صهیونیستی جروزالم پست ، در میان مقامات ارشد صهیونیست که هدف قرار گرفتند، زیپی لیونی وزیر امور خارجه پیشین، یک ژنرال ذخیره که با مسائل حساس و پیچیده سروکار داشت، سفیر سابق ایالات متحده در فلسطین اشغالی و رییس یک موسسه تحقیقاتی امنیتی بزرگ در سرزمین های اشغالی بودند.

چک پوینت مدعی شده تحقیقاتش نشان می دهد هکرهای ایرانی با هک کردن حساب های ایمیل مقامات، هویت آن ها را در پلتفرم های مختلف جعل کردند، از طرف آن ها مکالمه کردند و در نهایت اطلاعات شخصی آن ها ربودند.

در این گزارش ادعا شده، به عنوان مثال، حساب ایمیل ژنرال مورد بحث هک شد و برای هدف قرار دادن زیپی لیونی مورد استفاده قرار گرفت و از وزیر خارجه پیشین رژیم صهیونیستی خواسته شد رمز عبور ایمیل خود را در یک فایل تروجان وارد کند که او را برای شرکت در کنفرانسی در خارج دعوت کرده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله هکری علیه مقامات ارشد رژیم صهیونیستی

حمله هکری علیه مقامات ارشد رژیم صهیونیستی