مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 13:572022-06-14اقتصادي

بانک جهانی و صندوق بین المللی پول هم مسیر رییسی در اصلاح ارز ترجیحی را تأیید کردند


دولت آقای رییسی چاره ای جز اصلاح ارز ترجیحی نداشت و باید مسیر قبلی را که کاملاً اشتباه و به ضرر کشور بود اصلاح کند و حتی بانک جهانی و صندوق بین المللی پول نیز گفتند این مسیر درست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جمع مجمع یاوران انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت اصلاح ارز ترجیحی، اظهار داشت: ارز 4200 تومانی، باعث فساد، رانت و سوء استفاده گسترده در دولت قبل شد و حتی برخی سلبریتی ها هم از آن استفاده فراوانی کردند و چه پول هایی به جیب زدند.

وی افزود: اگر این کار ادامه پیدا می کرد کشور ما هم باید ابر تورم را تجربه می کرد و دولت روحانی برای پرداخت ما به التفاوت قیمت ارز ترجیحی با ارز آزاد به دلیل عدم درآمد، پول چاپ می کرد و این بزرگترین خیانت به ملت بود که چرا دولت قبل این اصلاح ارز ترجیحی به طور کامل انجام نداد.

نماینده مردم قم در مجلس تاکید کرد: دولت آقای رییسی چاره ای جز انجام این کار نداشت و باید مسیر قبلی را که کاملاً اشتباه و به ضرر کشور بود اصلاح کند و حتی بانک جهانی و صندوق بین المللی پول نیز گفتند این مسیر درست است و حتی اخیراً روحانی در جلسه ای گفته رییسی کار درست را کرد و شجاعت به خرج داد که این کار اصلاح اقتصادی را انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک جهانی و صندوق بین المللی پول هم مسیر رییسی در اصلاح ارز ترجیحی را تأیید کردند

بانک جهانی و صندوق بین المللی پول هم مسیر رییسی در اصلاح ارز ترجیحی را تأیید کردند