مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-14سياسي

درخواست هادی العامری از مرجعیت برای نجات روند سیاسی عراق


رییس ائتلاف الفتح از مرجعیت عالیقدر شیعیان در عراق خواست که برای نجات روند سیاسی این کشور، وارد عمل شود زیرا عراق در حال پشت سر گذاشتن شرایط دشواری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح در پارلمان عراق تصریح کرد که فتوای جهاد کفایی مرجعیت عالی شیعیان در عراق یک ضرورت تاریخی بود که معجزات زیادی خلق کرد.

وی طی بیانیه ای به مناسبت هشتمین سالروزصدور فتوای جهاد کفایی و تاسیس الحشد الشعبی عراق که نسخه ای از آن در وبگاه موازین نیوز منتشر شد، گفت: هشت سال پیش در چنین روزی، آیت الله سید علی سیستانی (دام ظله) مرجعیت عالیقدر شیعیان، فتوای جهاد کفایی را صادر کرد که به موجب آن بر مردم واجب شد از خود و وطن در برابر هجوم وحشیانه داعش به کشور دفاع کنند.

در پی صدور این فتوای تاریخی، مومنان از پیر و جوان با شجاعت، استواری دست به اسلحه بردند و تا پیروزی آشکار، جنگیدند.

العامری افزود: این فتوا یک ضرورت تاریخی بود که معجزات بسیاری را به وجود آورد، چرا که منجر به تأسیس و توسعه الحشد الشعبی شد تا مظهر اصیل بسیج، جهاد و شهادت در تاریخ ملت ما باشد.

پایان دادن به افسانه داعشی های شوم و بزرگ نمایی و اغراق توحش و تکفیر آن ها در رسانه ها، نقش مرجع را در زندگی ملت و توانایی آن در مقابله با بحران ها و ایجاد تحول و تغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست هادی العامری از مرجعیت برای نجات روند سیاسی عراق

درخواست هادی العامری از مرجعیت برای نجات روند سیاسی عراق