مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 10:372022-06-14اجتماعي

امسال 67 محیط بان در کرمانشاه استخدام می شوند


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: 67 نفر سهمیه از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان کرمانشاه اختصاص یافته که در مرحله سنجش آمادگی جسمانی هستند و در آینده نزدیک به همکاران محیط بان اضافه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، احد جلیلیان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: کرمانشاه به لحاظ تپوگرافی منطقه و شرایط اکولوژیکی یکی از استان های بکر و خوب در بحث تنوع گونه های گیاهی و جانوری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود 250 هزار هکتار از مناطق استان تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست استان است که براساس سرانه جهانی هر یک هزار هکتار باید یک نفر محیط بان داشته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: در 250 هزار هکتار استان در حال حاضر 70 نفر محیط بان در راستای حفاظت و حراست از مناطق و گونه های جانوری و حیات وحش در حال انجام وظیفه هستند.

وی یادآور شد: یکی از کمبودها و دغدغه های سازمان محیط زیست و اداره کل محیط زیست استان به لحاظ حفاظت و حراست از این مناطق که خیلی هم حائز اهمیت است، کمبود نیرو است.

جلیلیان گفت: در سه ماه ابتدایی امسال با توجه به آزمون سال گذشته، توانسته ایم 9 نفر محیط بان جذب کنیم که هم اکنون در مناطق در حال انجام وظیفه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 67 محیط بان در کرمانشاه استخدام می شوند

امسال 67 محیط بان در کرمانشاه استخدام می شوند