مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 10:122022-06-14سياسي

رییس پلیس کشور: سرقت از بانک ملی یکی از بزرگترین سرقت های دهه اخیر بود


براساس اعلام سایت پلیس، اشتری بر لزوم حفظ اقتدار و شان پلیس راهور تاکید کرد و افزود:این موضوع از لحاظ نیروی انسانی وتجهیزات وخودرویی باید تقویت شود.

- براساس اعلام سایت پلیس، اشتری بر لزوم حفظ اقتدار و شان پلیس راهور تاکید کرد و افزود:این موضوع از لحاظ نیروی انسانی وتجهیزات وخودرویی باید تقویت شود.

فرمانده انتظامی کل کشور با تاکید بر اینکه باید سهم هر دستگاهی در تصادفات و تلفات ناشی از آن مشخص و در این باره مطالبه گری شود، گفت: مجموعه فراجا عملکرد قابل دفاعی در این زمینه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری، در قرارگاه کاهش تصادفات که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور روسای پلیس راهور استان ها و پلیس راه برگزار شد، با اشاره به دستگیری سارقان صندوق های امانت بانک ملی اظهارکرد: در مجموعه فراجا پیشرفت های خوبی داریم، دستاورد اخیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات یکی از شعب بانک ملی یکی از نشانه های همین پیشرفت است و در اینجا اعلام می کنم که باید به این موضوع توسط مسئولان و اطلاع رسانی این دستاورد بزرگ بیشتر پرداخته شود.

وی سرقت از صندوق امانات بانکی ملی را یکی از بزرگترین سرقت های دهه اخیر توصیف کرد و افزود: هنگامی که خبر یکی از بزرگ ترین سرقت های دهه اخیر منتشر و موجب نگرانی هموط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس کشور: سرقت از بانک ملی یکی از بزرگترین سرقت های دهه اخیر بود

رییس پلیس کشور: سرقت از بانک ملی یکی از بزرگترین سرقت های دهه اخیر بود