مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 09:472022-06-14سياسي

ساخت شناورهای خاص فوق پیشرفته توسط شرکت های دانش بنیان بوشهر


رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت: 2 شرکت در حوزه شناورسازی و ساخت کشتی های بزرگ و کوچک داریم که تولید شناورهای خاص فوق پیشرفته را انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عصر دوشنبه در نشست مدیران واحدهای فناور و دانش بنیان اظهار داشت: علم، بنیاد توسعه و فناوری اساس رشد است و اگر علم و فناوری و دانش های مورد نیاز تمدن و پیشرفت را نداشته باشیم، نیازمند خواهیم بود.

وی گفت: بخش زیادی از قدرت بین الملل بر اساس قدرت علمی است و استان بوشهر از نظر جغرافیا و ظرفیت های آمایشی توسعه در عرصه علم و فناوری و دانش های زیست بومی فوق العاده است.

  بوشهر نیازمند بانک اطلاعاتی در زمینه های ملی امام جمعه بوشهر با بیان این که مطالب و دغدغه های شرکت های دانش بنیان کاملاً ابتدایی است افزود: نخبگان نباید ذهنشان معطوف به امور دست و پاگیر اداری باشد بلکه باید معطوف به تولید علم، تبدیل علم به فناوری و فناوری به محصول باشد.

  وی افزود: نیاز به یک بانک اطلاعات در زمینه های ملی برای 50 سال آینده داریم و شرکت های دانش بنیان باید معطوف به این نیازها شده و حمایت شوند تا بتوانیم در 50 سال آینده، نیازهای ملی را تأمین کنیم و قدرت رقابت بین المللی و از همه مهم تر مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت شناورهای خاص فوق پیشرفته توسط شرکت های دانش بنیان بوشهر

ساخت شناورهای خاص فوق پیشرفته توسط شرکت های دانش بنیان بوشهر