مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 09:322022-06-14دانش

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد عبدی پور مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام کرد: 725 نفر در مشاغل کارشناسی سازمان تامین اجتماعی در رشته های کارشناسی پرستاری، - ثبت نام آزمون استخدام 725 نفر از دانش آموختگان دانشگاهی در سازمان تامین اجتماعی از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد عبدی پور مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام کرد: 725 نفر در مشاغل کارشناسی سازمان تامین اجتماعی در رشته های کارشناسی پرستاری، کارشناسی مامایی، اتاق عمل، آزمایشگاه تشخیص طبی، هوشبری، پرتوشناسی، پذیرش و اطلاعات، امور مالی و کارشناس فناوری اطلاعات و … استخدام می شوند.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با اعلام این خبر تصریح کرد: ثبت نام آزمون استخدامی برای مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، از روز دوشنبه 23 خردادماه آغاز شده و تا 2 تیرماه 1401 ادامه خواهد یافت.

عبدی پور با اشاره به اینکه جذب و بکارگیری داوطلبان به صورت سراسری در سطح کشور انجام می شود، گفت: آزمون 23 تیرماه 1401 در اکثر استان های کشور برگزار می شود.

وی گفت: با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز، آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در نه رشته شغلی برگزار می شود که داوطلبان می توانند برای اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی آغاز شد

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی آغاز شد