مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 08:372022-06-14سياسي

سازمان انرژی اتمی: هیچ ماده هسته ای اظهار نشده ای در ایران وجود ندارد


هیچ ماده هسته ای اظهار نشده ای در ایران وجود ندارد و ادعای آژانس صرفاً براساس اطلاعات نادرست و ساختگی ارائه شده توسط رژیم نامشروع صهیونیستی است که خود دارای سلاح های هسته ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سازمان انرژی اتمی ایران به منظور تنویر افکار عمومی ترجمه متن کامل توضیحی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با گزارش اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص سه مکان را به شرح زیر منتشر کرد.

  یادداشت توجیهی نظرات و مشاهدات جمهوری اسلامی ایران در مورد گزارش مدیرکل پیرامون موافقتنامه پادمانی NPT با جمهوری اسلامی ایران  (GOV/2022/26 مورخ 30 مه 2022) به شرح زیر است: الف.

نظرات کلی: جمهوری اسلامی ایران به طور کامل به تعهدات خود طبق موافقتنامه پادمان جامع (INFCIRC/214) که آژانس از طریق آن به حفظ دانش خود به واسطه یک سازوکار راستی آزمایی قوی که در نظام راستی آزمایی آژانس از جمله اقدامات نظارتی و مراقبتی (C/S) منحصر به فرد در مورد مواد و فعالیت های هسته ای ایران ادامه می دهد، عمل می کند.

همچنین، در راستای همکاری بیشتر با آژانس، ایران موافقت کرد تا در دو نوبت بیانیه های مشترک 26 اوت 2020 و 5 مارس 2022 را منعقد کند که مفاد آن ها به طور کامل توسط جمهوری اسلامی ایران اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان انرژی اتمی: هیچ ماده هسته ای اظهار نشده ای در ایران وجود ندارد

سازمان انرژی اتمی: هیچ ماده هسته ای اظهار نشده ای در ایران وجود ندارد