مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 06:472022-06-14حوادث

آغاز طرح پاکسازی پارک ها و بوستان های آبیک از جولان معتادین متجاهر


فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از اجرای طرح پاکسازی پارک ها و بوستان های شهر آبیک از وجود معتادین برای رفاه و امنیت بیشتر شهروندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای واصله از شهروندان مبنی بر وجود معتادین در بوستان های شهر آبیک و ایجاد مزاحمت و نداشتن امنیت کافی، موضوع از فرمانده انتظامی شهرستان آبیک پیگیری شد.

سرهنگ بهروز لامعی فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با اشاره بازدیدهای متعدد از پارک ها و بوستان های شهر آبیک به همراه مسئولان اجرایی و قضایی شهرستان آبیک، از آغاز اجرای طرح پاکسازی بوستان ها و پارک های شهر آبیک از وجود معتادین از عصر روز گذشته خبر داد و گفت: تاکنون 30 معتاد متجاهر از پارک ها و بوستان های شهر آبیک جمع آوری شده اند که این اقدام انتظامی تا پاک سازی کامل از تمام بوستان ها و پارک ها ادامه دارد.

وی افزود: این پاکسازی در راستای رفع نارضایتی های مردمی مبنی بر وجود معتادین در پارک ها و بوستان ها و حل معضلات ناشی از حضور آنان در این اماکن صورت گرفته تا شهروندان بتوانند از ظرفیت تفرجگاه ها به نحو احسن و در امنیت و آرامش کامل استفاده کنند.

طبق اذعان فرمانده انتظامی شهرستان آبیک معتادین متجاهری که از سطح پارک ها و بوستان ها جمع آوری شده اند به کمپ های ترک اعتیاد این شهرستان منتقل می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح پاکسازی پارک ها و بوستان های آبیک از جولان معتادین متجاهر

آغاز طرح پاکسازی پارک ها و بوستان های آبیک از جولان معتادین متجاهر