مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 01:572022-06-13بين الملل

رویترز: کابینه «نفتالی بنت» به فروپاشی نزدیک تر شد


یک خبرگزاری انگلیسی با اشاره به خروج یک عضو کابینه ائتلافی نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نوشت که کابینه متزلزل وی بیش از پیش به فروپاشی و برگزاری انتخابات در فلسطین اشغالی نزدیک تر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از شکست خوردن کابینه نفتالی بنت نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی در تصویب یک قانون امنیتی در کنست، استعفای یکی از نمایندگان عضو ائتلاف کابینه را به فروپاشی نزدیک تر کرد.

خبرگزاری رویترز در این باره گزارش داد: به نظر می رسد که ائتلاف شکننده کابینه اسراییل روز دوشنبه پس از گزارش هایی مبنی بر تصمیم یک قانونگذار از حزب راستگرای بنت برای خارج شدن از دولت، نزدیک به فروپاشی است .

رویترز در ادامه نوشت: این تحول در حالی رخ داد که ائتلاف بنت که از نظر تفکرات متنوع بوده و شامل احزاب راست افراطی، لیبرال و عرب است، یک سال پس از پایان دادن به حکومت 12 ساله بنیامین نتانیاهو، بیش از پیش به سقوط نزدیک شده است .

نیر اورباخ عضو حزب راست گرای افراطی یامینا در بیانیه ای که توسط رسانه های صهیونیستی منتشر شد، گفت: من به نخست وزیر اطلاع داده ام که بر اساس وضعیت فعلی، دیگر بخشی از ائتلاف نیستم .

بر اساس گزارش ها، اورباخ به سوالاتی درباره اینکه گفته بود اعضای افراطی و ضد صهیونیستی کنست، ائتلاف را در مسیرهای مشکل ساز سوق دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: کابینه «نفتالی بنت» به فروپاشی نزدیک تر شد

رویترز: کابینه «نفتالی بنت» به فروپاشی نزدیک تر شد