مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 01:322022-06-13اجتماعي

روایتی از محبوس شدن بومیان در شهر/ ترافیک درد بی درمان مرزن آباد


زینب پورمرادی شهر مرزن آباد به عنوان یکی از ورودی های استان مازندران و به علت باز شدن قطعه یک آزاد راه تهران ـ شمال و نزدیکترین ورودی پایتخت به شمال چند سال با ترافیک و معضل یک طرفه شدن جاده دست و پنجه نرم می کند.

اکنون با بازشدن قطعه دو آزاد راه تهران ـ شمال و به دلیل تسهیل و نزدیکی در رفت و آمد پایتخت نشینان به مناطق غرب مازندران، شهر و روستاهای بخش مرزن آباد دچار مشکل می شوند.

بومیان در شهر محبوس می شوند حجت الاسلام یزدان جهاندار امام جمعه مرزن آباد در گفت وگو با فارس به یک طرفه شدن جاده و هجمه مسافران به شهرهای غرب مازندران اشاره و بیان کرد: مسؤولان پایتخت و مرکز استان در ایام تعطیلات بدون در نظر گرفتن مشکلات و معضلات شهر مرزن آباد  یک طرفه کردن جاده را مصوبه می کنند؛ لازم است مسؤولان در پیک مسافر در منطقه حضور داشته باشند و از نزدیک نظاره گر محبوس ماندن مردم در این شرایط باشند.

وی به یک طرفه شدن چند سال پیش از محور دزدبن اشاره کرد و گفت: یک طرفه شدن جاده ابتدا از دزدبن و بعد از انتهای شهر مرزن آباد و اکنون از قطعه چهار آزادراه است که فشار زیادی به مردم وارد کرده است.

امام جمعه مرزن آباد به راه کار کوتاه مدت برای برون رفت از این معضل اشاره و اظهار کرد: با افزایش نیروهای خدوم راهور و اعزام در بریدگی ها مردم دست کم رفت و آمد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از محبوس شدن بومیان در شهر/ ترافیک درد بی درمان مرزن آباد

روایتی از محبوس شدن بومیان در شهر/ ترافیک درد بی درمان مرزن آباد