مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 20:572022-06-13سياسي

ایجاد شهرک صنعتی صنایع دارویی و بهداشتی اصفهان دستور کار قرار دارد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: ایجاد شهرک صنعتی تخصصی برای صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی در دستور کار شرکت شهرک ها قرار دارد که اقدامات مهمی نیز در این زمینه در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رسول سواری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان اظهار کرد: حمایت و پشتیبانی از ایجاد شهرک های صنعتی تخصصی و استقرار صنایع دانش بنیان و سازگار با محیط زیست در شهرک های صنعتی استان از سیاست های قطعی این شرکت است و برنامه های مختلفی در این ارتباط تدارک دیده شده که به ترتیب در حال اجرایی شدن است.

 وی افزود: در همین راستا ایجاد شهرک صنعتی تخصصی برای صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی در دستور کار این شرکت قرار دارد که اقدامات مهمی نیز در این زمینه در حال انجام است.

سواری ادامه داد: پس از انجام بررسی های کارشناسی و به دلیل نیاز استان به اختصاص عرصه مناسب جهت توسعه صنعت داروسازی، صنعت مکمل های گیاهی و تجهیزات پزشکی و با توجه به اینکه اینگونه صنایع از پاکیزه ترین و کم آلاینده ترین صنایع محسوب می شوند، زمینی با وسعت مناسب به صنایع دارویی با اولویت واگذاری اراضی تولیدی به شرکت های دانش بنیان اختصاص پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهرک صنعتی صنایع دارویی و بهداشتی اصفهان دستور کار قرار دارد

ایجاد شهرک صنعتی صنایع دارویی و بهداشتی اصفهان دستور کار قرار دارد