مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 15:122022-06-13سياسي

حل مشکل حذف تابلو هتل ها توسط شهرداری


عضو شورای شهر تهران با اشاره به قوانین موجود و اقدام شهرداری در حذف تابلو هتل ها، به جامعه هتل داری قول پیگیری و حل این مشکل را داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین جلسه هم اندیشی جامعه حرفه ای هتلداران استان تهران با رییس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهر تهران با پیشنهاد سید احمد علوی، رییس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهر تهران و با حضور ریاست اتحادیه و هیئت مدیره جامعه حرفه ای هتل ها، هتل آپارتمان ها و پانسیون های استان تهران، جمعی از جامعه هتلداران، برگزار شد.

در این نشست پیشنهادات و مشکلات مختلف جامعه هتل داران استان تهران مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته اعضای جامعه هتل داران، یکی از مشکلات اصلی، موضوعات مرتبط با ساخت هتل در تهران است که علوی، عضو شورای شهر تهران قول مساعد برای پیگیری و حل این مشکلات را داد.

رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران در ادامه بر تلاش این شورا برای تحقق شعار همچنین تبدیل تهران به مقصد گردشگری تاکید کرد و گفت: به این منظور با همکاری و همراهی هتل داران می توان موانع و مشکلات را شناسایی و برطرف ساخت.

یکی دیگر از موضوعات مورد اشاره توسط رییس هیات مدیره جامعه حرفه ای هتل داران، موضوع حذف تابلو هتل ها توسط شهرداری تهران بر اساس قوانین موجود بود که در این زمینه نیز علوی قول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل حذف تابلو هتل ها توسط شهرداری

حل مشکل حذف تابلو هتل ها توسط شهرداری