مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 14:322022-06-13فرهنگي

اکران آتابای نیکی کریمی در سینماهای اقلیم کردستان عراق


فیلم سینمایی «آتابای» به کارگردانی و تهیه کنندگی نیکی کریمی و به نویسندگی هادی حجازی فر و نیکی کریمی و با بازی تعدادی از بازیگران سینمای ایران از جمله؛ - اکران آتابای نیکی کریمی در سینماهای اقلیم کردستان عراق فیلم سینمایی آتابای به کارگردانی و تهیه کنندگی نیکی کریمی و به نویسندگی هادی حجازی فر و نیکی کریمی و با بازی تعدادی از بازیگران سینمای ایران از جمله؛ هادی حجازی فر، سحر دولتشاهی، جواد عزتی و .

منصور جهانی ـ فیلم سینمایی آتابای به کارگردانی و تهیه کنندگی نیکی کریمی در سینمای شهرهای سلیمانیه، اربیل و دهوک در اقلیم کردستان عراق روی پرده می رود.

فیلم سینمایی آتابای Atabai به کارگردانی و تهیه کنندگی نیکی کریمی و به نویسندگی هادی حجازی فر و نیکی کریمی و با بازی تعدادی از بازیگران سینمای ایران از جمله؛ هادی حجازی فر، سحر دولتشاهی، جواد عزتی، دانیال نوروش، یوسفعلی دریادل، مه لقا می نوش، معصومه ربانی نیا و میرمجید حسینی در سینماهای اقلیم کردستان عراق اکران می شود.

فیلم سینمایی آتابای محصول سال 2019 کشور ایران با مدیریت محمد توریوریان، با حمایت رسانه ای تلویزیون روداو و همکاری وزارت فرهنگ، هنر و جوانان (روشنبیری و لاوان) حکومت اقلیم کردستان عراق و خانم مهری فریقی به زودی در سینما سالم در شهر سلیمانیه، در سینما امپایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران آتابای نیکی کریمی در سینماهای اقلیم کردستان عراق

اکران آتابای نیکی کریمی در سینماهای اقلیم کردستان عراق