مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 13:522022-06-13اقتصادي

ساخت کولر صنعتی کابین آسانسور و تابلو برق plc در مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی سید صاحبی جوان 33 ساله نوآور و خلاقی است که از کودکی با توجه به علاقه مندی به کار های فنی، کار تعمیر کولر و یخچال را در کارگاه پدر آموخته است؛ - شرکت پیش رو صنعت صاحبی از شرکت های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز برای نخستین بار در کشور موفق به ساخت کولر صنعتی کابین آسانسور و تابلو برق plc و عرضه آن به باراز هدف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی سید صاحبی جوان 33 ساله نوآور و خلاقی است که از کودکی با توجه به علاقه مندی به کار های فنی، کار تعمیر کولر و یخچال را در کارگاه پدر آموخته است؛ علاقه مندی وی به در این بخش موجب شد از سال 1381 به صورت حرفه ای وارد این حوزه شود با تحصیل در رشته کارشناسی مکانیک سیالات از آن سال با فعالیت در برخی شرکت های صنعتی استان خوزستان بر تجربه های خود بیفزاید.

حاصل این تجربه ها تاسیس شرکتی با عنوان پیش رو صنعت صاحبی است که بیش از دو سال است که در مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه شهید چمران اهواز مستقر شده است.

استفاده از حمایت های مالی، خدمات فنی و مشاوره ای ، ایجاد فضای متناسب با فعالیت واحد های فناور ، قرار گرفتن در فضای پژوهشی و ایجاد شرایط رقابتی و هم افزایی از جمله مزایایی است که شرکت ها با استقرار در مراکز ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت کولر صنعتی کابین آسانسور و تابلو برق plc در مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز

ساخت کولر صنعتی کابین آسانسور و تابلو برق plc در مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز