مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 11:222022-06-13سياسي

تبدیل وضعیت یکهزار نفر از خانواده شهید و ایثارگردر هرمزگان


در یک ساله اخیر یکهزار نفر از جامعه ایثارگری در هرمزگان تبدیل وضعیت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان صبح امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: رزمندگان هرمزگانی در دفاع مقدس نیرو محرکه جنگ بودند و ما در هرمزگان شهدای دفاع مقدس تا شهدای امنیت و مدافع حرم داریم و این نشانه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی افزود: جمع آوری خاطرات شهدا بخشی از کارویژه های رسانه ها است تا نابرابری جنگ، سختی ها و مظلومیت ملت ایران به فراموشی سپرده نشود.

ناوکی با اشاره به طراحی برنامه تحولی بنیاد شهید در دوره جدید و در دولت جدید، اضافه کرد:  برش استانی و شهرستانی فعالیت ها مشخص شد و اعتبار هر فعالیتی اختصاص یافته و دیگر برنامه مغفول و یا عقب افتاده نخواهیم داشت و ارزیابی نیروها در برنامه ریزی های عملیاتی نیز به خوبی پایش خواهد شد.

رییس بنیاد شهید هرمزگان تاکید کرد: هرمزگان در جمیع شاخص ها جزو 6 استان اول کشور است که برای حفظ این سطح تلاش بیشتری را نیز می طلبد و همه اجزای بنیاد در این برنامه تحولی مشارکت دارند.

ناوکی، توجه به سهمیه استخدامی ایثارگران از سوی دستگاهها را مورد تاکید قرار داد و عنوان داشت: در یکسال اخیر 76 جلسه با صنایع و دستگاهها داشته ایم که منجر به اشتغال 100 نفر در نفت ستاره، فول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت یکهزار نفر از خانواده شهید و ایثارگردر هرمزگان

تبدیل وضعیت یکهزار نفر از خانواده شهید و ایثارگردر هرمزگان