مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 10:422022-06-13حوادث

اهواز/ مجتمع عدالت 2 متروپل دیگری که هر آن ممکن است آوار شود بر سر 80 خانوار


شهرداری لطف کرد و حکم تخلیه داد اما شهرداران سابق خبر نداشتند که در روند 10 ساله احداث این ساختمان چه اتفاقاتی افتاده است؟ چه مصالحی به کار برده شده است؟ آیا ناظر ساختمان خبر نداشت اینجا چه خبر است؟ - اهواز/ مجتمع عدالت 2 متروپل دیگری که هر آن ممکن است آوار شود بر سر 80 خانوار شهرداری لطف کرد و حکم تخلیه داد اما شهرداران سابق خبر نداشتند که در روند 10 ساله احداث این ساختمان چه اتفاقاتی افتاده است؟ چه مصالحی به کار برده شده است؟ آیا ناظر ساختمان خبر نداشت اینجا چه خبر است؟ ساختمان عدالت 2 متروپل دیگری در اهواز است که ساکنان آن از ترس خراب شدن ساختمان بر سرشان در گرمای 50 درجه، در خیابان چادر زده و آواره شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان، شهروندان به ویژه افراد ساکن در منازل نا ایمن نسبت به مسائل ایمنی حساس تر شدند و هر لحظه بیم آن را دارند که نکند محل زندگی آن ها هم مانند متروپل روی سرشان خراب شود.

ساختمان عدالت 2 متعلق به تعاونی بیمارستان ابوذر در منطقه 300 دستگاه اهواز، یکی از ساختمان های بدون پایان کار و نیمه کاره است که به بهره برداری رسیده و حدود 80 خانوار در آن ساکن هستند اما به دلیل شرایط بسیار خطرناک ساختمان، حالا چند روزی است که اهالی از ترس خراب شدن ساختمان بر سرشان زندگی شان را در خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهواز/ مجتمع عدالت 2 متروپل دیگری که هر آن ممکن است آوار شود بر سر 80 خانوار

اهواز/ مجتمع عدالت 2 متروپل دیگری که هر آن ممکن است آوار شود بر سر 80 خانوار