مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 07:372022-06-13بين الملل

ژنرال صهیونیست: با شرایط فعلی، ارتش ما پیروز جنگ آینده نیست


یک ژنرال ارتش صهیونیست ضمن اعلام اینکه کمبودهایی را در میان یگان های نظامی مشاهده کرده، تصریح کرد، در صورت عدم بهبود این شرایط، ارتش رژیم صهیونیستی پیروز جنگ نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کانال 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت وگویی با اسحاق بریک ژنرال ارتش صهیونیستی و رییس سابق کمیته رسیدگی به شکایات سربازان انجام داد.

بر اساس این گزارش ، بریک در این گفت وگو اعلام کرد، ناکامی و شکستی واضح در داخل یگان ها و اردوگاه های نظامی رژیم اسراییل در نتیجه اهمال، بی توجهی و نقص در رفتار نظامی دیده می شود.

وی افزود،اخیرا از برخی یگان های نظامی بازدید داشته و وجود ناکامی نظامی واضح در میان آنها از جمله عدم اهتمام به انضباط نظامی و رفتارهای نظامی را مشاهده کرده است.

بریک تأکید کرد که در صورت عدم بهبود این شرایط نظامی، ارتش رژیم اسراییل پیشروی نخواهد کرد و در هیچ نبرد نظامی در آینده پیروز نخواهد شد.

وی دسامبر گذشته نیز هشدارهایی درباره ارتش رژیم صهیونیستی، توانایی ها، نظامیان و تجهیزات آن داده بود.

بریک گفته بود، توجه حرفه ای به سلاح در میدان چه از نظر چیدمان، نگهداری یا تعمیر در صورت خراب شدن یا به وجود آمدن مشکلات فنی وجود ندارد و این باعث می شود در صورت ورود رژیم صهیونیستی به هر جنگی در آینده، بسیاری جان خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال صهیونیست: با شرایط فعلی، ارتش ما پیروز جنگ آینده نیست

ژنرال صهیونیست: با شرایط فعلی، ارتش ما پیروز جنگ آینده نیست