مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 06:422022-06-13حوادث

انهدام باند سارقان منزل محله بهار کرمانشاه/ فیلمی که دزدان را لو داد


باند 6 نفره سارقین محله بهار کرمانشاه دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اخیرا فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن چند سارق در محله بهار کرمانشاه حین سرقت از منزل دو خانم با آن ها درگیر می شوند.

وی ادامه داد: طبق بررسی های به عمل آمده مشخص شد که سارقین چهار نفر به همراه دو همدست خود بوده اند که پس از سرقت یک واحد مسکونی تمام وسایل را داخل حیاط جمع می کنند که آن ها را به بیرون انتقال دهند، اما ناگهان با بازگشت صاحبخانه که دو خانم بوده اند، مواجه می شوند.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: سارقین با مشاهده دو خانم تلاش می کنند تا خودرو آن ها را به سرقت برده و پا به فرار بگذارند که در این حین با مقاومت یکی از دو خانم روبرو می شوند.

وی تاکید کرد: در نهایت این خانم که خود را روی کاپوت ماشین سارقین انداخته بود به پایین پرت شده و به بیمارستان منتقل می شود که علی رغم شایعاتی مبنی بر فوت، خوشبختانه ایشان دچار جراحات سطحی شده و از بیمارستان هم مرخص شده است.

کرمی در ادامه، عنوان کرد: باتوجه به حساسیت موضوع پیگیری آن به سرعت در دستور کار ضابطین قضایی قرار گرفت و با رصد اطلاعاتی و شناسایی سارقین که سابقه دار بودند دستگیری آن ها در دستور کار قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان منزل محله بهار کرمانشاه/ فیلمی که دزدان را لو داد

انهدام باند سارقان منزل محله بهار کرمانشاه/ فیلمی که دزدان را لو داد