مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 18:522022-06-12اجتماعي

150 کیلومتر از راه های استان شانه سازی شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: بیش از 150 کیلومتر از راه های شریانی و غیرشریانی استان شانه سازی و شیب شیروانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم اخترشناس عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: شانه سازی ها، پاکسازی و حفظ حریم جاده ها، ایجاد رمپ های ورود و خروج استاندارد در بزرگراه ها که نقش مؤثری در کاهش حوادث ترافیکی دارد از جمله اولویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر ادامه داد: محورهای ساحلی بوشهر به دیر در محدوده بردخون، شیف به گناوه، دیلم به بهبهان و پیچ های جاشک بیشترین شانه سازی و شیب شیروانی در آنها انجام شده است.

وی با اشاره به ارتقا ایمنی تردد و افزایش ایمنی سفرهای جاده ای گفت: استان بوشهر مجموعاً دارای چهار هزار و 431 کیلومتر راه شامل 671 کیلومتر بزرگراه، 845 کیلومتر راه فرعی، 572 کیلومتر راه اصلی و دو هزار و 246 کیلومتر راه روستایی است که همواره نیازمند مراقبت و نگهداری است.

اخترشناس افزود: محورهای ارتباطی استان بوشهر به دلیل شرایط جغرافیایی و آب هوایی از جمله استان های است که استهلاک زودرس راه ها در آن شاهد هستیم، لذا بهسازی و ایمن سازی راههای ارتباطی یکی از اولویت های اصلی و مهم کاری ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 کیلومتر از راه های استان شانه سازی شد

150 کیلومتر از راه های استان شانه سازی شد