مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 14:272022-06-12حوادث

ماجرای سارقانی که خودروها را دود می کردند


نیروهای کلانتری آبکوه مشهد، سارقانی را با رصدهای اطلاعاتی دستگیر کردند که خودروهای مسروقه را در پاتوق خلافکاران دود می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خراسان، ماموران کلانتری آبکوه مشهد که گروهی از منابع و مخبران را برای رصدهای اطلاعاتی فعال کرده بودند، به سرنخ هایی از یک باند سرقت دست یافتند که بررسی های غیرمحسوس نشان می داد آنان خودروهای مدل پایین را تنها با یک سیم مفتولی از منطقه قاسم آباد سرقت می کنند و به پاتوق های خلافکاران در حاشیه شهر می آورند.

همزمان با کسب این اطلاعات و با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ حسین دهقان پور (فرمانده انتظامی مشهد) تحقیقات میدانی گسترده ای برای ریشه یابی ماجرا آغاز شد.

به همین دلیل گروهی از افسران زبده دایره تجسس با نظارت و هدایت مستقیم سرهنگ ابراهیم خواجه پور (رییس کلانتری آبکوه) به تجزیه و تحلیل کارشناسی جرم پرداختند و عملیات شناسایی پاتوق ها را در مناطق کشف و اسماعیل آباد ادامه دادند.

ماموران تجسس در اثنای بررسی های نامحسوس و از طریق منابع اطلاعاتی به سرنخی از سرقت یک دستگاه پراید مدل پایین رسیدند که راننده جوان آن در حال پرسه زنی در یکی از خیابان های کشف بود.

بلافاصله بیسیم های پلیس به کار افتاد و راننده مذکور زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای سارقانی که خودروها را دود می کردند

ماجرای سارقانی که خودروها را دود می کردند