مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 13:122022-06-12دانش

نظریه سلامت معنوی اسلامی یا مدل قلب سلیم ارائه شد


پیش اجلاسیه نظریه سلامت معنوی اسلامی یا مدل قلب سلیم با حضور اعضایی از فرهنگستان علوم پزشکی و شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور، در دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، پیش اجلاسیه نظریه سلامت معنوی اسلامی یا مدل قلب سلیم با حضور اعضایی از فرهنگستان علوم پزشکی و شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور، در دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا.

(عج) برگزار شد.

در این جلسه مینو اسدزندی صاحب نظریه با اشاره به مشکلات موجود در حوزه خدمات سلامت معنوی کشور اظهار داشت با وجود اینکه  هم اکنون در کشور ایران، به نحو شایسته ای در درمان بیماری های جسمی از آخرین دستاوردهای علمی روز دنیا استفاده می شود.

اما سازمان بهداشت جهانی،  نحوه ارائه خدمات سلامت معنوی را به جهت وابستگی آن به باورها و فرهنگ جوامع مختلف، به هر کشور واگذار کرده است تا این خدمات به شکل جامعه نگر ( هماهنگ با باورها، فرهنگ و اعتقادات مردم هر کشور)  ارائه شود.

این در حالی است که در ایران علیرغم اینکه اکثر مردم مسلمان هستند، عدم معرفی مدل  قلب سلیم یا نظریه سلامت معنوی اسلامی، عدم وجود واحدهای درسی مرتبط با بعد معنوی وجود انسان، نیازها و  رنج های آن در دروس دانشجویان علوم پزشکی کل کشور،  متاسفانه  شاهدیم که در مراکز خدمات سلامت یا تیم درمانی این امر مهم را  به طور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظریه سلامت معنوی اسلامی یا مدل قلب سلیم ارائه شد

نظریه سلامت معنوی اسلامی یا مدل قلب سلیم ارائه شد