مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 10:472022-06-12سياسي

سوپرانقلابی ها چگونه تغییر کردند؟/ احمدی نژاد؛ پشیمان از همه سوابق گذشته


احمدی نژاد که روزگاری ادعا می کرد آمده تا خود را سپر محافظت از ولی فقیه کند، امروزه تبدیل به عنصری شده که رفتار و گفتار قابل تامل و شبهه برانگیزی را علیه نظام به نمایش می گذارد.

- گروه ویژه فارس: محمود احمدی نژاد در دهه هفتاد به عنوان یکی از اصولگرایان انقلابی با مجلات و روزنامه های مختلف مصاحبه می کرد و مقالاتی می نوشت که مطالعه این مقالات می تواند چرخش های بعدی او را در زمینه های فکری و سیاسی به خوبی نمایان کند.

وقتی کسی برنامه ندارد، می گوید نگذاشتند کار کنیم احمدی نژاد در نقد عملکرد دولت اصلاحات در دهه 70 می نویسد: دوران رهبری امام (ره) و رهبر معظم انقلاب قله افتخار مدیریت شیعی است و هر کدام در شرایط خاص، دقیق ترین و هوشمندانه ترین عملکرد را داشته اند .

اگر اشکالاتی وجود دارد باید آن را در رفتار و نگاه لایه مدیریت کشور جستجو کنیم.

هر نقطه ای از کشور که مدیریت آن با نگاه و تفکر انقلاب عمل کرد آن جا نقطه افتخار ما شد ولی هر جا با این تفکر فاصله گرفتیم به همین میزان دچار مشکل شدیم.

[1] او درباره استراتژی اصلاح طلبان برای کسب قدرت و بحران سازی در کشور در سال 80 در روزنامه قدس می گوید: در مجله عصر ما می آید، درست است که ما قوه مجریه را برنده شدیم اما تنها بیست درصد قدرت در اختیار ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوپرانقلابی ها چگونه تغییر کردند؟/ احمدی نژاد؛ پشیمان از همه سوابق گذشته

سوپرانقلابی ها چگونه تغییر کردند؟/ احمدی نژاد؛ پشیمان از همه سوابق گذشته